Czym są standy reklamowe i jak je skutecznie wykorzystać?

Czym są standy reklamowe i jak je skutecznie wykorzystać?

Istnieje wiele sposobów na zaprezentowanie towaru lub usługi. Jedne z nich są bardziej inwazyjne i nastawione na masowy odbiór, a inne korzystają z technik opartych na informacji, sympatii i swobodnym wyborze klienta. Do drugiej kategorii zaliczymy między innymi standy reklamowe, które pozwalają sięgnąć po zawarte w nich treści, wtedy gdy klient ma na to ochotę.

Wykorzystanie standów reklamowych

Największą zaletą standów jest fakt, że reklama, która jest dystrybuowana za ich pośrednictwem, trafia wyłącznie do osób, które są zainteresowane konkretnym, prezentowanym towarem. Nie ma tu miejsca na namolność jak w przypadku roznosicieli ulotek ani na żmudne i długie reklamy całkowicie niedostosowane do odbiorców i momentu, w którym powinny być emitowane. Wszyscy znamy problem reklam leków na hemoroidy podczas rodzinnego obiadu i nie jest to zachwycająca sytuacja. Standy reklamowe co prawda mogą zachęcać swoim wyglądem, jednak to od klienta zależy, czy weźmie ulotkę z ofertą reklamową, czy tego nie zrobi. Jest to najbardziej naturalna forma pozyskiwania klientów, gdyż nie dochodzi do sytuacji, w której powstaje niezadowolenie na skutek namów sprzedawcy. Za to po startowym zainteresowaniu klient otrzymuje szereg informacji, który pomoże mu w zdecydowaniu, czy chce nabyć ten produkt, czy nie. Standy mogą mieć rozmaite kształty i rozmiary, a przy tym świetnie wkomponowują się w stylistykę lokalu, w którym się znajdują, dlatego są tak popularnym wyborem w wielu sklepach sieciowych.